Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

• Gwiazdka Michelin w Pomorskiem
    Pomorskie ma swoją gwiazdkę Michelin!

Sesja zdjęciowa dla nowej odsłony Pomorskie Prestige

TOP

Pomorskie Prestige się zmienia, a to pociąga za sobą szereg działań. Jednym z nich była sesja zdjęciowa, której efekty zobaczycie już wkrótce w materiałach promocyjnych projektu. W podróży po regionie towarzyszyli nam modele, którzy wcielili się w rodzinę turystów.

Podczas naszej fotograficznej podróży po regionie odwiedziliśmy Żuławy, Gdańsk, Kaszuby, Ziemię Słupską i Jastarnię. To była intensywna, ale wspaniała przygoda, której efekty zobaczycie już wkrótce.

Żuławy – pierwszy dzień zdjęciowy

Razem z naszymi modelami skosztowaliśmy kulinarnego symbolu Żuław, czyli raków w domu podcieniowym, który skrywa w swoich wnętrzach bardzo klimatyczną restaurację – Gospodę Mały Holender. Gospodarze poczęstowali nas również klopsami królewieckimi, babką ziemniaczaną oraz pysznym serem Wederkase.

Następnie, swoje kroki skierowaliśmy do Zagrody Edukacyjnej u Młynarza w Mokrym Dworze, gdzie powitał nas gospodarz – Wiesław Zbroiński oraz… kozy i owce. Zrobiliśmy również zdjęcia we wnętrzu wiatraka, który jest dostępny do zwiedzania dla turystów (po wcześniejszym umówieniu). W wiatraku możecie doświadczyć, jak kiedyś wyglądała praca młynarza. Gorąco polecamy!

Gdańsk – drugi dzień zdjęciowy

W Gdańsku nie mogliśmy oprzeć się, aby przejść ulicami Długiego Targu oraz Mariackiej. Tam spotkaliśmy Katarzynę Michalską, wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Bursztynu i właścicielkę Amber Miraculum, która pokazała nam zjawiskową biżuterię. Nasi modele zapozowali również z samymi bryłkami!

Podczas pieszej wędrówki wstąpiliśmy do naszej partnerskiej restauracji – Gdański Bowke, gdzie skosztowaliśmy doskonałych deserów i nabraliśmy sił do dalszego działania przy kawie. Kolejną destynacją była była nasza partnerska restauracja – Brovarnia w Hotelu Gdańsk. Tam gospodarze uraczyli nas żurkiem w chlebie, aromatycznym łososiem oraz wiosennymi szparagami.

Dzień zdjęciowy zakończyliśmy fotografiami na jachcie od Premium Yachting. Gdańsk z perspektywy wody prezentował się doskonale! Na koniec, całą ekipą zjedliśmy obiad w nowo powstałym koncepcie artystycznym Oria Magic House.

Kaszuby – trzeci dzień zdjęciowy

Zdjęcia robiliśmy na terenie Kaszubskiego Parku Etnograficznego im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach, gdzie mieliśmy szansę wziąć udział w warsztatach tworzenia artystycznych kwiatów z krepiny i malowania na szkle. Ogromne wrażenie zrobił na nas skansen – chałupy, dwory, szkoła, kuźnia, karczmy, wiatraki, kościoły, budynki gospodarcze i warsztaty rzemieślnicze – ponad 50 obiektów z Kaszub, Kociewia i Borów Tucholskich.

Kolejne zdjęcia realizowaliśmy w Chacie pod Strzechą w Lipuszu, gdzie razem z Karolą Bober upiekliśmy obłędnie pachnące bułeczki.

Ziemia słupska – czwarty dzień zdjęciowy

Przedostatni dzień zdjęciowy to przede wszystkim wizyta w Pałacu pod Bocianim Gniazdem w Runowie. Zrealizowaliśmy tam zdjęcia na koniach oraz w strefie relaksu. Właściciele przygotowali dla naszych modeli przepiękny i bardzo smaczny piknik na polanie, który polecamy wszystkim spragnionym natury.

Drugą i ostatnią destynacją tego dnia był romantyczny Pałac Poraj. Tam właścicielka poczęstowała nas aromatyczną i rozgrzewającą zupą orzechową. Po posiłku oddaliśmy się poszukiwaniem pięknych kadrów we wnętrzach i na terenie ogrodu Pałacu Poraj.

Jastarnia – piąty dzień zdjęciowy

Ostatni dzień zdjęciowy spędziliśmy z Piotrem Lisakowskim, właścicielem i szefem kuchni restauracji Gryfon w Jastarni. To była prawdziwa uczta, pełna świeżych i doskonale przygotowanych ryb – w bardzo różnej formie. Dodatkowo, gospodarz zabrał nas na łódź rybacką, którą przemierzaliśmy wody zatoki w poszukiwaniu idealnego światła do naszych zdjęć.

Pomorskie Prestige – poczuj więcej

Poczuj więcej to nowe hasło kampanii projektu Pomorskie Prestige. Mieści w sobie wiele, bo można poczuć więcej: smaku, relaksu, adrenaliny, życia…

I taki właśnie jest projekt Pomorskie Prestige. To promocja regionu pomorskiego dla turystów – polskich i zagranicznych, ale również dla mieszkańców, którzy pragną spojrzeć na swój dom z nowej perspektywy. Bo doświadczać można po drugiej stronie globu, ale również na sąsiedniej ulicy.

Doświadczanie to jedno z ważniejszych słów, którego będziemy używać w komunikacji projektu. Bo taki styl podróżowania jest turystom coraz bliższy. Dzisiaj już nie chcemy tylko się przyglądać. Chcemy stać się częścią podróży – rozmawiać z mieszkańcami, słuchać historii o najpyszniejszej rybie, jaką kiedykolwiek jedliśmy i wspólnie z gospodynią upiec chleb, który będziemy grubo smarowali prawdziwym masłem.

Start kampanii Pomorskie Prestige już w czerwcu, a my zachęcamy do obserwowania naszego projektu na Facebooku oraz Instagramie. I pamiętajcie, aby w każdej podróży pełnej doświadczeń przez Pomorskie oznaczać #PomorskiePrestige. Doświadczajcie!