Mamy to ! kolejne wydanie +48 Magazine dotarło już do Szwecji. Tym razem większość nakładu trafi do rąk mieszkańców regionu Blekinge, Smaland i Skane wraz z popularnym miesięcznikiem Må Bra. Taki kanał dystrybucji okazał się najbardziej skuteczną formą dotarcia do świadomości ale i serc klientów ze Skandynawii. Dlatego oba zaplanowane na ten rok wydania dostarczone zostaną wraz ulubioną szwedzką prenumeratą bezpośrednio do mieszkań czytelników. Dodatkowy kanał dystrybucji zapewnia partner projektu czyli niezawodna Stena Line. Zarówno pokłady promów, terminal, jak i miasto Karlskrona pełne będzie informacji na temat możliwości spędzenia letniego wypoczynku właśnie w regionie pomorskim.
Uzupełnieniem nakładu papierowego jest oczywiście wersja elektroniczna i działania w sferze marketingu online. Wykorzystanie narzędzi przewoźników znacznie zwiększy zasięg oddziaływania, a dedykowana kampania custom audience realizowana w mediach społecznościowych pozwoli skutecznie zaangażować potencjalnych turystów.
Projekt + 48 Magazine jest częścią zintegrowanych działań promocyjno – komunikacyjnych kontynuowanych na rynku skandynawskim również w bieżącym roku. Dalece zaawansowana jest współpraca nie tylko z przewoźnikiem Stena Line ale również linią lotniczą WizzAir oraz portem lotniczym w Gdańsku. Do grona stałych partnerów strategicznych dołączyło również Centrum Handlowe Riviera, które sukcesywnie zdobywa uznanie wśród klientów zagranicznych.
Pełne wydanie letniej edycji magazynu znajdziesz na stronie: www.48magazine.com