Za nami już 3 zagraniczne imprezy targowe: Oslo, Helsinki i Dublin.
Rozpoczęliśmy w Oslo na targach Reiselivmessen (15-17.01). Wraz z Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot i UM Sopot zaprezentowaliśmy walory regionu pod kątem SPA, shopping’u i city break’ów czyli najbardziej chwytliwych dla Norwegów tematów, a udział partnerów biznesowych w organizowanym równolegle workshopie branżowym Travel Match pozwolił nawiązać nowe kontakty handlowe.
Mocna grupa z Sopotu (rozszerzona o przedstawicieli branży) pomagała nam także w Helsinkach (Matka, 21-24.01). Poza stoiskiem pomorskim, wspólnie z regionem Warmińsko-Mazurskim zorganizowana została strefa dedykowana turystyce golfowej. Po raz kolejny byliśmy pod wielkim wrażeniem tej imprezy, przez 4 dni przez hale przewinęło się 69 000 odwiedzających z czego aż 22 000 stanowili goście branżowi. Dogodne połączenia i sympatia jaką darzą nas Finowie świadczy o potencjale tego rynku. Wyjątkowo często spotykaliśmy się z pytaniami o campingi, to dobry prognostyk dla rzadziej odwiedzanych przez turystów zagranicznych części naszego regionu. Ostatnim punktem styczniowego maratonu był Holiday World Show w Dublinie (23-25.01), gdzie wraz z partnerem Sierra Golf Club kontynuowaliśmy promocję regionu pomorskiego jako idealnej destynacji golfowej.
Dziękujemy partnerom, oraz Zagranicznym Ośrodkom Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie i Londynie za pomyślą współpracę.