Nowe materiały filmowe regionu pomorskiego
Aż dwa spoty promocyjne przygotowała w minionym roku Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Jeden z nich związany jest z wyeksponowaniem potencjału i różnorodności dziedzictwa bursztynowego. Jego realizacja ściśle nawiązywała do prowadzonych działań komunikacyjnych na rynku krajowym przede wszystkim w ramach współpracy z polską wpływową i opiniotwórczą blogosferą. spot bursztyn
Kolejny materiał przygotowany został już z myślą o rynku zagranicznym, stanowić ma przede wszystkim narzędzie wspierające konsekwentnie prowadzone na rynkach powiązanych siecią połączeń lotniczych i promowych działania marketingowe.
Spot silnie eksponuje Trójmiasto ale również zaznacza potencjał naturalny i kulturowy regionu. Taki zabieg jest celowy i wynika przede wszystkim ze specyfiki rynków na jakich działa PROT. Z racji, że marka POMORSKIE nie ma jeszcze sama w sobie silnej rozpoznawalności zagranicą w pierwszej kolejności optymalnie jest bazować na rozpoznawalnych i silnych markach miast. Gdańsk i cała aglomeracja trójmiejska to ogromny atut regionu pozwalający już teraz jednoznacznie wskazać lokalizację destynacji potencjalnemu turyście zagranicznemu. Dodatkowo połączenie dynamicznej metropolii z unikalnymi walorami regionu pozwala na zbudowanie atrakcyjnego i konkurencyjnego obrazu w świadomości odbiorcy. spot pomorskie