Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • Gwiazdka Michelin w Pomorskiem
    Pomorskie ma swoją gwiazdkę Michelin!


Wygraj Dream Citybreak w Trójmieście! Akcja promocyjna w Skandynawii

DREAM CITYBREAK 3

Czy Pomorskie jest atrakcyjne poza wysokim sezonem? Tak! Trójmiasto może zafundować niezłą przygodę przez cały rok. 

Nad Zatoką Gdańską czekają przecież nadmorskie kurorty, piękne piaszczyste plaże, urocze tereny zielone, ciekawe zabytki, w których drzemie kawał polskiej historii. Położenie, walory przyrodnicze, wysoka jakość usług, atrakcyjna baza hotelowa, mocno rozwinięta kuchnia, infrastruktura kulturalno-rozrywkowa– to wszystko tworzy olbrzymi potencjał turystyczny.

Odwiedź Pomorskie. Wygraj Weekend marzeń!

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna puka do drzwi naszych sąsiadów i startuje na rynku skandynawskim z akcją Weekend marzeń. Kampania promocyjna oparta o formułę konkursową jest adresowana do Szwedów i Norwegów. Jej celem  jest zaproszenie ich do Trójmiasta jesienią.

Poprzez akcję promocyjną w Norwegii i Szwecji chcemy wydłużyć sezon turystyczny w Trójmieście oraz w regionie. Dzięki bogatej siatce połączeń lotniczych i promowych, Pomorskie to świetne miejsce wypadowe na kilkudniowy pobyt. Mamy bardzo dobrą
ofertę dla naszych sąsiadów: wysokiej klasy hotele, świetne restauracje z regionalnymi produktami, wysokiej klasy usługi SPA. Wiemy, że Norwegowie i Szwedzi chętnie przyjeżdżali do nas przed pandemią, byli to wręcz nasi stali klienci, więc chcemy im przypomnieć, że wciąż na nich czekamy. Mimo trudnej sytuacji geopolitycznej, nasz region jest bezpieczny dla turystów
– mówi
Łukasz Magrian, dyrektor PROT.

Kampania promocyjna odbywa się online oddzielnie na rynku norweskim i szwedzkim. Dla użytkowników ze Szwecji powstała strona https://pomorskiestorstadssemester.se/ natomiast  dla klientów z Norwegii https://pomorskiestorbyferie.com/

Konkurs: zaprojektuj swój pobyt i zgarnij nagrodę

Konkurs polega na zaprojektowaniu swojego weekendu marzeń, czyli stworzenia pakietu pobytowego w oparciu o następujące kategorie:  transport, noclegi, restauracje i atrakcje. Użytkownik określa rodzaj oraz miejsce  transportu (lotnisko/prom), wybiera jedno miejsce noclegowe, dwie restauracje, w których chciałby zjeść posiłek, oraz dwie atrakcje z jakich chciałby skorzystać.
Uczestnik konkursu zgłaszając swój udział musi umotywować, dlaczego chciałby spędzić weekend w Pomorskim.

Spośród zgłoszonych uczestników wybierzemy dwóch zwycięzców: będzie to jeden mieszkaniec Szwecji i jeden mieszkaniec Norwegii. Nagroda musi spełniać założenia: max 3 uczestników podróży i 2 noce.

Wszystkie ręce na pokład!

Intensywna kampania w Google Ads oraz w social mediach będzie prowadzona przez duńską agencję First Coffee i potrwa do  20 września 2022.

Po stronie skandynawskiej mamy silnego partnera. Jest to portal rezerwacyjny Sembo, który będzie wspierał First Coffee w komunikacji i promocji projektu Dream Citybreak. Ważnym partnerem, który bardzo zaangażował się projekt i wsparł nas w tłumaczeniach, komunikacji i promocji jest Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Dzięki ZOPOT-owi i Sembo znacząco zwiększamy zasięg tej kampanii  – dodaje Łukasz Magrian.

Sembo również przygotowało dwie strony promujące akcję https://www.sembo.se/polen/pomorskie oraz https://www.sembo.no/polen/pomorskie . Zaplanowało też intensywne działania w mediach społecznościowych. Informacje będą rozpowszechnia przez własne kanały, a także kanały partnerów: Stena Line (SE, NO) Vismar (NO), Benify (SE, NO), Volvofinans (SE) Obszarowo Sembo kieruje reklamę do regionów, z których posiadamy bezpośrednie połączenia komunikacyjne, ale również promowe z racji ich współpracy ze Stena Line.

Po akcji konkursowej Sembo planuje wysyłać do wszystkich uczestników mailing ze swoją ofertą na Pomorskie, a PROT wykorzystując pixele reklamowe liczy na późniejszy remarketing.

Liczymy, że poprzez akcję konkursową uda nam się dotrzeć doSzwedów i Norwegów z  ofertą Pomorskiego i kampania odbije się silnym echem.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna