Ruszyła kolejna akcja promocyjna w Kaliningradzie. Tym razem realizowana z partnerami z Litwy i Niemiec w ramach projektu Enjoy South Balic! zachęcić ma Rosjan do spędzenia wakacyjnego wypoczynku w kurortach południowo-bałtyckich.
Aby przekaz nie zginął w natłoku informacji po raz kolejny zastosowano niestandardowe rozwiązanie, które sprawdziło się w czasie zeszłorocznych targów Tour Salon w Poznaniu.
Dedykowana luneta widokowa stanęła na Placu Zwycięstwa w centrum miasta. W jednej chwili przenosi ona mieszkańców z Kaliningradu do sąsiednich regionów i podpowiada, jak ciekawie zaplanować letni urlop.
Aby dać Rosjanom przedsmak tego, co czeka ich na urlopie, jak również zachęcić
do obejrzenia projekcji, zorganizowany został specjalny konkurs do udziału w którym wystarczy aparat fotograficzny i odrobina pomysłowości . Zadanie polega na tym, aby zrobić sobie przy lunecie zdjęcie, które w oryginalny sposób zilustruje i uzupełni hasło: „ENJOY SOUTH BALTIC! and go to … „ o nazwę miejsca, które najbardziej mu się spodobało w projekcji i do którego chciałaby pojechać.
Nietypowa instalacja kusić będzie mieszkańców Kaliningradu przez tydzień (22-28 kwietnia) ale poprzedza ją intensywna kampania outdoorowa, radiowo – telewizyjna oraz Internetowa, która nie tylko wzmacnia przekaz o samej akcji czy zachęca do udziału w konkursie ale przede wszystkim skoncentrowana jest na prezentacji potencjału i oferty turystycznej destynacji.