Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna z przyjemnością informuje, że w piątek 11 listopada uruchomiliśmy kampanię BIS na rynku skandynawskim. Akcja promocyjna oparta o formułę konkursową odbywa się – jak poprzednio – oddzielnie na rynku norweskim i szwedzkim pod adresami: https://pomorskiestorstadssemester.se/ oraz https://pomorskiestorbyferie.com/
Konkurs polega na zaprojektowaniu weekendu marzeń, czyli stworzenia pakietu pobytowego w oparciu o trzy kategorie: noclegi, restauracje i atrakcje. Uczestnik konkursu, zgłaszając swój udział musi umotywować, dlaczego chciałby spędzić weekend w Pomorskim.
Spośród zgłoszonych uczestników wybierzemy dwóch zwycięzców: będzie to jeden mieszkaniec Szwecji i jeden mieszkaniec Norwegii. Nagrodą jest pobyt dla 2 osób w 2023 roku. Nagrodę dla zwycięzców ufunduje PROT.
Kampania w Google Ads oraz w social mediach potrwa do 16 grudnia. Po stronie skandynawskiej partnerem i wykonawcą akcji promocyjnej jest agencja First Coffee oraz portal rezerwacyjny SEMBO. Promocję wspiera Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.