
Dogodne połączenia komunikacyjne, wysoka jakość usług, a także konkurencyjność cenowa sprawia,
że północna Polska staje się coraz chętniej wybieranym miejscem wypoczynku
gości ze Skandynawii. Potwierdzają to również dane, z których wynika, iż ruch przyjazdowy
turystów ze Szwecji wzrósł w ubiegłym roku o 10 proc., a Norwegii aż o 15 proc. !!
Skandynawia to rynek niezwykle perspektywiczny dla gospodarki turystycznej Pomorza oraz Warmii i Mazur, niemniej jednak bardzo specyficzny i wymagający. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie do obsługi klientów, poznanie specyfiki kraju i odpowiednie zdiagnozowanie profilu odbiorcy.
A jaki jest klient norweski ? Jakie ma oczekiwania ? O tym wszystkim opowiedział Norweg z krwi i kości
Rolf Forshdal, Travel Trade Director Virke, a także Małgorzata Hudyma, dyrektor Polskiego Ośrodka IT
w Sztokholmie.
Spotkanie odbyło się w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacjami naszych gości.