Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • top prot 1200x450
    Głosuj na Gdańsk w konkursie na Najlepszy Jarmark Bożonarodzeniowy 2025!


Gdańsk na wizji – promocja na rynku hiszpańskim

hiszpanska wizyta w regionie pomorskim

 

W dniach 19-21 lutego 2018 roku w Gdańsku, Sopocie i Gdyni gościli dziennikarze baskijskiego kanału EITB, realizujących Chiloe Travel TV Program. Podczas wizyty realizowane były trzy oddzielne materiały: program telewizyjny o charakterze turystyczno-sportowym, kulinarny oraz reportaż radiowy.

Dziennikarze odwiedzili najważniejsze atrakcje turystyczne Gdańska i Sopotu oraz Malbork. W programie znalazły się Europejskie Centrum Solidarności, Teatr Szekspirowski, Trójmiejski Park Krajobrazowy i malborskie Muzeum Zamkowe. Podczas wizyty, na potrzeby realizacji części sportowej, dziennikarz wziął także udział w najdłuższej imprezie biegowej organizowanej w regionie pomorskim – Trójmiejskim Ultra Tracku, zajmując trzecie miejsce na podium.

Na potrzeby przygotowania kulinarnej części materiału dziennikarze spotkali się z szefami kuchni, odwiedzili charakterystyczne gdańskie i sopockie restauracje, oglądali również pokazy przygotowywania potraw kuchni pomorskiej.

Planowana data emisji programu opowiadającego o pomorskich atrakcjach to lipiec 2018 roku.

Podczas wizyty przygotowany został dwudziestominutowy materiał dźwiękowy, który na żywo wyemitowany został na antenie Basque Public Radio. Uzupełnieniem efektów będzie także materiał prasowy, którego wydanie zaplanowane jest na kwiecień 2018.

Szacowana liczba widzów pięćdziesięciominutowego programu w hiszpańskiej telewizji wynosi 100 000 tysięcy widzów, a ekwiwalent finansowy to aż 950 000 euro. Materiał radiowy dociera do około 200 000 odbiorców a koszt jego emisji to 5 500 euro.

 

 

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna