Za nami druga edycja spotkania INcoming Poland Gdańsk&.Pomorskie Region. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 26-28 października 2015 roku zgromadziło 40 tour operatorów zagranicznych oraz 80 przedstawicieli branży turystycznej z Pomorskiego i Polski.
Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej zależało na wykreowaniu i organizacji spotkania, łączącego w sobie kilka kluczowych elementów istotnych dla sprawnego funkcjonowania gospodarki turystycznej regionu. Towarzyszyła nam idea stworzenia takiej formuły , które będzie nie tylko okazją do rozmów ale stanie się przestrzenią dla zawierania trwałych i efektywnych partnerstw biznesowych. I przyniesie wymierne korzyści dla regionu. Zarówno przykłady z rynków europejskich jak i dotychczasowe doświadczenia PROT pokazują, że kojarzenie dedykowanych spotkań i bezpośredniego kontaktu przynoszą optymalne efekty.
Zaproszenie PROT do udziału w spotkaniu przyjęli tour operatorzy i organizatorzy podróży licznie reprezentujący rynek skandynawski i ukraiński. W gronie starannie wybranych przedstawicieli rynków priorytetowych dla pomorskiego nie zabrakło również firm z Niemiec, Austrii, Irlandii, Czech, Estonii, Włoch oraz Wielkiej Brytanii. W spotkaniu brał również udział przedstawiciel jednego z największych tour operatorów z Japonii – H.I.S.
Wydarzenie INcoming Poland w swoim założeniu składało się z dwóch ważnych części. Dzięki współpracy z Międzynarodowymi Targami Gdańskimi pierwsze z zaplanowanych działań to intensywne spotkania stolikowe zagranicznych gości z przedstawicielami polskiej branży turystycznej podczas workshopu w dniu 27 października. Wcześniejsze dopasowanie partnerów rozmów oraz zaplanowany dosłownie co do minuty program spotkań pozwolił na maksymalne wykorzystanie czasu na przedstawienie oferty biznesowej i przeprowadzenie 840 – 15 minutowych spotkań.Łącznie w rozmowach wzięło udział około 80 firm, w tym 39 z zagranicy reprezentujący aż 11 rynków.
Ważnym elementem merytorycznym pierwszego dnia INcoming Poland było przygotowane przez Gdańską Organizację Turystyczną dedykowane szkolenie prowadzone przez uznanych prelegentów świata couchingu z kraju i za zagranicy. Warsztaty prowadzone przez Roba Davidsona i Mateusza Kuśnierewicza skupiły się na tematyce związanej z wizerunkiem firmy oraz relacji biznesowych.
Dzień drugi (28.11) to tematyczne wizyty studyjne w regionie pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Program wycieczek zakładał prezentację oferty regionu pomorskiego w czterech ujęciach: Turystyki medycznej, Wypoczynku i dobrego samopoczucia, Kultury i kulinariów oraz Nowych Inwestycji.
Intensywny dzień prezentacji regionu pomorskiego nie byłby możliwy bez ogromnego zaangażowania i wsparcia partnerów projektu, którym raz jeszcze serdecznie dziękujemy!
GOLDEN TULIP GDANSK RESIDENCE – PARTNER STRATEGICZNY
GDAŃSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA- ORGANIZATOR
Brovaria Hotel Gdańsk, Courtyard Marriott Gdynia Waterfront, Europejskie Centrum Solidarności , Gdański Bowke, Gdański Teatr Szekspirowski, Joanna Kruszewska, Mera Spa, Muzeum Emigracji, Medyk, Port Lotniczy Im. Lecha Wałęsy W Gdańsku, Puro Gdańsk, Quadrille Conference&.Spa, Sierra Golf Club, Stary Browar Kościerzyna, Szpital Copernicus, Tomasz Oczkowski, Tristan Hotel &.Spa, Vivadental, Wieniawa Hotel
To dzięki współpracy z Państwem nasi zagraniczni goście zabrali ze sobą pozytywny obraz pomorskiego jako destynacji wartej polecenia swoim klientom. I mamy mocne podstawy aby wierzyć, że wrócą tu już niedługo.