Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • top prot 1200x450
    Głosuj na Gdańsk w konkursie na Najlepszy Jarmark Bożonarodzeniowy 2025!


INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region 2015

incoming poland gdanskpomorskie region 2015 thumb

Za nami druga edycja spotkania INcoming Poland Gdańsk&amp.Pomorskie Region. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 26-28 października 2015 roku zgromadziło 40 tour operatorów zagranicznych oraz 80 przedstawicieli branży turystycznej z Pomorskiego i Polski.
Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej zależało na wykreowaniu i organizacji spotkania, łączącego w sobie kilka kluczowych elementów istotnych dla sprawnego funkcjonowania gospodarki turystycznej regionu. Towarzyszyła nam idea stworzenia takiej formuły , które będzie  nie tylko okazją do rozmów ale stanie się  przestrzenią dla zawierania trwałych i efektywnych  partnerstw biznesowych. I przyniesie wymierne korzyści dla regionu. Zarówno przykłady z rynków europejskich jak i dotychczasowe  doświadczenia PROT pokazują, że kojarzenie dedykowanych spotkań i bezpośredniego kontaktu przynoszą optymalne efekty.
Zaproszenie PROT do udziału w spotkaniu przyjęli tour operatorzy i organizatorzy podróży licznie reprezentujący rynek skandynawski i ukraiński. W gronie starannie wybranych przedstawicieli rynków priorytetowych dla pomorskiego nie zabrakło również firm z Niemiec, Austrii, Irlandii, Czech, Estonii, Włoch oraz  Wielkiej Brytanii.  W spotkaniu brał również udział  przedstawiciel jednego z największych tour operatorów z Japonii – H.I.S.
Wydarzenie INcoming Poland w swoim założeniu składało się z dwóch ważnych części. Dzięki współpracy z Międzynarodowymi Targami Gdańskimi pierwsze z zaplanowanych działań  to intensywne spotkania stolikowe zagranicznych gości z przedstawicielami polskiej branży turystycznej podczas workshopu w dniu 27 października. Wcześniejsze  dopasowanie partnerów rozmów oraz zaplanowany  dosłownie co do minuty program spotkań pozwolił na maksymalne wykorzystanie czasu na przedstawienie oferty biznesowej i przeprowadzenie 840 – 15 minutowych spotkań.Łącznie w rozmowach wzięło udział około 80 firm, w tym 39 z zagranicy reprezentujący aż 11 rynków.
Ważnym elementem merytorycznym pierwszego dnia INcoming Poland było przygotowane przez Gdańską Organizację Turystyczną dedykowane szkolenie prowadzone przez uznanych prelegentów świata couchingu z kraju i za zagranicy. Warsztaty prowadzone przez Roba Davidsona i Mateusza Kuśnierewicza skupiły się na tematyce związanej z wizerunkiem firmy oraz relacji biznesowych.
Dzień drugi (28.11) to tematyczne wizyty studyjne w regionie pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Program wycieczek zakładał prezentację oferty regionu pomorskiego  w czterech ujęciach: Turystyki medycznej, Wypoczynku i dobrego samopoczucia, Kultury i kulinariów oraz Nowych Inwestycji.
Intensywny dzień prezentacji  regionu pomorskiego nie byłby możliwy bez ogromnego zaangażowania i wsparcia partnerów projektu, którym raz jeszcze serdecznie dziękujemy!
GOLDEN TULIP GDANSK RESIDENCE – PARTNER STRATEGICZNY
GDAŃSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA- ORGANIZATOR
Brovaria Hotel Gdańsk, Courtyard Marriott Gdynia Waterfront, Europejskie Centrum Solidarności , Gdański Bowke, Gdański Teatr Szekspirowski, Joanna Kruszewska, Mera Spa, Muzeum Emigracji, Medyk, Port Lotniczy Im. Lecha Wałęsy W Gdańsku, Puro Gdańsk, Quadrille Conference&amp.Spa, Sierra Golf Club, Stary Browar Kościerzyna, Szpital Copernicus, Tomasz Oczkowski, Tristan Hotel &amp.Spa, Vivadental, Wieniawa Hotel
To dzięki współpracy z Państwem  nasi zagraniczni goście zabrali ze sobą pozytywny obraz pomorskiego jako destynacji wartej polecenia swoim klientom. I mamy mocne podstawy aby wierzyć, że wrócą tu już niedługo.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna