Dogodne połączenia lotnicze, gościnność, znajomość języka angielskiego i wysoka jakość usług sprawia, że Pomorskie staje się coraz bardziej atrakcyjną destynacją dla Anglików jak i tamtejszych mediów. Dlatego w dniach 21-24 sierpnia PROT we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem POT w Londynie realizuje wizytę studyjną dla dziennikarza z The Times.
Dziennikarz z sekcji travel w trakcie swojego 3-dniowego pobytu poczuje lifesylowy charakter pomorskiego poprzez piaszczyste plaże zachęcające do długich spacerów, a także gwarne okolice sopockiego mola, modne kluby oraz filmowe i muzyczne festiwale. Wizytę dopełni autorska kuchnia oparta na regionalnych produktach Pomorskiego.
Głównym celem wizyty jest przede wszystkim zaprezentowanie regionu poprzez piękne wybrzeże Bałtyku, które można porównać do Francuskiej Riwiery.
The Times to jedna z najbardziej szanowanych gazet w Wielkiej Brytanii, nakład dzienny to ponad 400 000 egzemplarzy natomiast dzienna liczba czytelników to 1 100 000. Średnia cena reklamy to 40000 GBP.