Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 34 in /wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_basic_tagcloud/package.module.nextgen_basic_tagcloud.php on line 183
Z dumą informujemy, że Zarząd Polskiej Izby Turystyki oddział Pomorski, reprezentowany przez Pana Macieja Wójcika, Prezesa spółki TARIFA i partnera PROT w projektach realizowanych na rynku chińskim, podpisał kilka dni temu memorandum z China Post Advertising Media co. Reprezentowaną przez Dyrektora Generalnego Pana Li Shanchuan.
Dzięki gościnności Pana Ambasadora Wojciecha Zajączkowskiego podpisanie dokumentu miało miejsce w Ambasadzie RP w Pekinie. Wsparcie projektu otrzymaliśmy również od Chińskiego oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej – Pani Dyrektor Zuzanny Gutkowskiej.
W związku z 70 rocznicą nawiązania stosunków dyplomatycznych między krajami, zostało podpisane memorandum o współpracy w zakresie rozwoju wymiany turystycznej pomiędzy obydwoma krajami, korzystając z inicjatywy Pasa i Szlaku.
W ramach współpracy zostaną przygotowane na rynek chiński specjalne zestawy pocztówek pokazujących najbardziej znane i unikatowe atrakcje turystyczne Polski. Każda z pocztówek będzie jednocześnie wyjątkowym zbiorem zniżek, z których chiński turysta będzie mógł skorzystać w trakcie podróży po Polsce. Pocztówki zostaną wydrukowane w liczbie 200 000 – 300 000 sztuk i dystrybuowane zarówno w urzędach pocztowych w całym kraju, jak również poprzez stronę internetową China Post.
China Post Group Corporation jest spółką państwową istniejącą na rynku od ponad 120 lat. Obecnie posiada około 56 tysięcy placówek. Wcześniej przeprowadziła podobne kampanie m.in. z Malezją oraz Hong Kongiem. Polska jest pierwszym krajem na trasie Nowego Jedwabnego Szlaku, któremu został zaproponowany udział we wspólnym projekcie.
Podpisanie memorandum było dopiero pierwszym krokiem w stronę realizacji kampanii promocyjnej i teraz nastąpią rozmowy z polskimi przedsiębiorcami chętnymi do wzięcia udziału w akcji. Polskiej Izbie Turystyki jak i Polskiej Organizacji Turystycznej zależy na doborze partnerów, których oferta przyciągnie do naszego kraju jak największą liczbę turystów z Chin. Będzie to wyjątkowy zestaw polskich hoteli, obiektów gastronomicznych, atrakcji turystycznych oraz innego rodzaju usługodawców z branży turystycznej, których oferowane usługi będą odpowiadały wymogom rynku chińskiego oraz zainteresowaniom turystów z Chin.
W dalszej perspektywie planowana jest realizacja podobnej kampanii na rynku polskim, mającej na celu przedstawienie oferty turystycznej Chin i zachęcenie polskich konsumentów do odwiedzenia Państwa Środka.