Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu kolejnej odsłony kampanii marketingowej promującej nasz region na rynku szwedzkim. W związku z inauguracją bezpośredniego połączenia pomiędzy portem lotniczym w Skellefteå, a lotniskiem w Gdańsku zapraszamy gości z północnej Szwecji do odwiedzenia Trójmiasta. Nowe połączenie jest ogromną szansą dla branży turystycznej w regionie, oferując doskonałą okazję dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Dzięki strategicznemu geotargetowaniu w pobliżu lotniska oraz wsparciu promocyjnemu w szwedzkim magazynie Megafonnen nasza akcja będzie miała doskonałe możliwości dotarcia do osób podróżujących zarówno w celach biznesowych, jak i turystycznych. To idealna okazja, by wzmocnić naszą obecność na szwedzkim rynku i przyciągnąć uwagę nowych klientów.
W naszych działaniach prezentujemy bogactwo Gdańska, Sopotu i Gdyni, zachęcając szwedzkich podróżnych do odwiedzenia naszych pięknych plaż, historycznych zabytków oraz doświadczenia wyjątkowej kultury i kuchni. Za pośrednictwem strony www.visitpomorskie.se przekazujemy najważniejsze informacje o walorach jakim dysponuje nasz region. Kluczowym elementem promocji jest konkurs „Dream citybreak” skierowany do szwedzkich użytkowników.
Konkurs polega na zaprojektowaniu weekendu marzeń, czyli stworzenia pakietu pobytowego w oparciu o trzy kategorie: noclegi, restauracje i atrakcje. Uczestnik konkursu, zgłaszając swój udział musi umotywować, dlaczego chciałby spędzić weekend w Pomorskim. Spośród zgłoszonych uczestników wybierzemy zwycięzcę. Nagrodą jest pobyt dla maksymalnie 4 osób. Nagrodę dla zwycięzców ufunduje PROT.
Kampania promująca konkurs potrwa do 30 maja 2024. Promocję wspiera Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.