O najnowszych technologiach w turystyce niosących rewolucyjne rozwiązania. O tworzeniu spójności marki restauracji z marką pracodawcy. O dostarczaniu gościom usług, które budują wartość ich doświadczeń, czyli guest experience 4.0. A także o tym, jaką moc ma film w turystyce, jak zbudować skuteczną strategię video marketingową przy pomocy „Stories” na Facebooku i Instagramie.
Aż tyle i wiele więcej tematów dla turystyki i o turystyce będzie poruszonych podczas 9 edycji konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2018 – jednym z największych wydarzeń branży turystycznej w Polsce! Eksperci z kraju i zza granicy spotkają się z nami 6 kwietnia, w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. 1 Konferencja, 3 sceny warsztatowe, ponad 20 ekspertów.
Poznaj prelegentów !
Na scenie głównej prelekcje będą prowadzone w 4 głównych blokach: Marketing nieoczywisty kontratakuje, Marketing kierunku. Veni, vidi, vici, Nowe technologie/ powrót do przyszłości, Zarządzanie talentami (NIE) tylko dla orłów. Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
Julia Izmałkowa– Psycholog, wykładowca, power speaker. Jej wystąpienia na międzynarodowych konferencjach biją rekordy popularności i są najlepiej ocenianymi prelekcjami w agendzie. Rocznie jako #TravellingCEO odbywa około 50 lotów, jeżdżąc po świecie i prowadząc badania, wykłady i szkolenia dla marek z listy FORTUNE 500.
Olivier Ponti – Manager Research w Amsterdam Marketing. Potrafi przekuć skomplikowane dane w konkretne działania. Kierując się bezgraniczną ciekawością, pozostaje na bieżąco z najnowszymi trendami w świecie analityki cyfrowej.
Natalia Hatalska – Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych.
Wioletta Hamerska – Najbardziej tajemniczy gość hotelowy w Polsce. Przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie i pomysłodawczyni tej ogólnopolskiej kampanii, która od 10 lat zmienia standardy w obsłudze rodzin. Często występuje i publikuje w mediach: Polsat News, TVN 24, Uroda Życia, VIVA, rp.pl, komentując aktualne trendy i zjawiska na rynku turystycznym.
Ucz się od najlepszych!
Oprócz prelekcji w trakcie konferencji będzie można wziąć udział aż w 8 warsztatach z najlepszymi specjalistami w branży. Zdobywaj wiedzę, zadawaj pytania i rozwijaj się z nami.
Artur Jabłoński nauczy Cię m.in jak skonfigurować krok po kroku reklamę na facebooku i pokaże jakie błędy popełniane są najczęściej. Nauczy cię także analizy i skalowania kampanii facebookowych.
Magdalena i Bartłomiej Daniłoś pokażą formuły z jakich korzystają najlepsi w tworzeniu skutecznych kampanii video marketingowych. Po tym warsztacie już nigdy nie będziesz się zastanawiał nad tym, jak stworzyć kampanie video, która dotrze precyzyjnie do grupy docelowej.
Na warsztacie u Katarzyny Derezińskiej i Agnieszki Małkiewicz będziemy wspólnymi siłami budować spójną propozycję wartości i gości przykładowej restauracji. Przeanalizujemy proces budowania marki, aby każdy uczestnik warsztatu wiedział, jak go przeprowadzić we własnym obiekcie.
Więcej o programie konferencji http://trendywturystyce.pl/program2018/
Walcz o prestiżowe wyróżnienie!
Zgłoś się do konkursu Tourism Trends Awards, w którym co roku nagradzamy innowacyjne produkty turystyczne. W tym roku, swoje projekty można zgłaszać w kategoriach: Debiut roku, Kampania produktu turystycznego, Nowa oferta turystyczna, IT dla turystyki. Jury w składzie: Wioletta Hamerska- ekspert rynku hotelowego, Piotr Bucki- wykładowca, badacz trendów, Łukasz Wysocki- prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdansk Convention Bureau oraz Katarzyna Walczak – dyrektor reklamy i PR wakacje.pl oceni projekty a przedstawiciele dwóch najlepszych z każdej kategorii zaprezentują je na scenie podczas konferencji i powalczą o tytuł najlepszego.
Więcej o konkursie http://trendywturystyce.pl/konkurs-tta-2018/
Daj się poznać!
Organizatorzy zadbają również o strefę wystawienniczą, stwarzającą możliwości prezentacji produktów i ofert partnerów konferencji. Uczestnicy konferencji będą mogli zapoznać się z pełna ofertą firm i pozyskać materiały informacyjne i promocyjne.
Skorzystaj z “Early Bird” i bądź z nami podczas konferencji!
Warto zaznaczyć, że osoby, które zarejestrują się już teraz, mogą skorzystać z opcji „Early Bird”! Pierwsze 100 zgłoszeń to gwarancja dodatkowych korzyści i zniżki. Specjalne preferencyjne warunki przysługują także członkom Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konferencję poprowadzi znany dziennikarz i podróżnik, Jarosław Kuźniar.
Więcej informacji na stronie konferencji: http://trendywturystyce.pl
Zapraszamy!