Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • top prot 1200x450
    Głosuj na Gdańsk w konkursie na Najlepszy Jarmark Bożonarodzeniowy 2025!


Oferta regionu pomorskiego cały rok żywa, czyli zimowe wizyty studyjne mediów zagranicznych

img2334

Sezon turystyczny w Pomorskim trwa 12 miesięcy, dzięki czemu już od początku roku media zagraniczne przybywają do tętniącego wielkomiejskim życiem Trójmiasta jak i urokliwych zakątków regionu szukając inspiracji do swoich publikacji.

Styczeń i luty to realizacja 4 wizyt studyjnych w oparciu o ofertę kulturalną, miejską oraz SPA i Wellness. W dniach 20-23.01 region pomorski odwiedzała 6-osobowa grupa dziennikarzy francuskich, którzy zainteresowani ofertą kulturową wzięli udział w prezentacji Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Dodatkowo mieli oni możliwość zapoznania się z ofertą Muzeum Zamkowego w Malborku. Natomiast w dniach 25-28.01 region pomorski eksplorował włoski dziennikarz z ogólnokrajowego dziennika La Stampa (500 000 egz.). W ramach wizyty skupił się on na Gdańsku, a co za tym idzie na jego ofercie kulturowej, kulturalnej i architekturze odwiedzając i fotografując m. in. takie obiekty jak: Europejskie Centrum Solidarności, Filharmonię Bałtycką, Gdański Teatr Szekspirowski czy Kościół św. Jana. W styczniu (31.01-01.02) odbyła się także wizyta dziennikarza z niemieckiego dziennika Die Welt, która sfokusowana była na naturę, dlatego dziennikarz zaproszony został do Łeby, aby móc odkrywać uroki Słowińskiego Parku Narodowego. Luty rozpoczyna (04-06.02) wizyta studyjna dziennikarza z włoskiego magazynu Tendenza Magazine, który rozsyłany jest w 30 000 egzemplarzy do najbardziej prestiżowych salonów fryzjerskich we Włoszech a co za tym idzie trafia z przekazem do ich zamożnych klientów. W ramach wizyty dziennikarz skupi się na ofercie kulturowej i SPA i Wellness dlatego odwiedzi takie obiekty Mer Spa Hotel, MED. Spa w Hotelu Gdańsk oraz Europejskie Centrum Solidarności i Oddziały MHMG.

Współpraca z mediami poprzez realizację wizyt studyjnych to ogromny potencjał
i możliwości dla regionu przy stosunkowo niskich kosztach względem otrzymywanych efektów i zasięgu oddziaływania. Zdecydowanie dobrze zaplanowany i przygotowany study tour okazuje się efektywniejszy przy budowaniu wizerunku regionu niż klasyczne i kosztochłonne  reklamy w prasie czy telewizji.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna