Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • Gwiazdka Michelin w Pomorskiem
    Pomorskie ma swoją gwiazdkę Michelin!


Podsumowanie kampanii “Pobytu Baltu” na rynku czeskim

pobytubaltu

Kampania promocyjna na rynku czeskim pt. „Pobytu Baltu” (Urlop nad Bałtykiem) organizowana przez PROT przy wsparciu ZO POT w Pradze została zakończona.

Kampania realizowana była od 1 do 29 czerwca 2023 w czeskiej sieci internetowej Seznam, która jest największą wyszukiwarką internetową w tym kraju. Termin został wybrany tak aby przed rozpoczęciem czeskich wakacji udało nam się pokazać Pomorskie jako atrakcyjną turystycznie destynację z prostym i krótkim dojazdem. Łączy się to z uruchomieniem nowego bezpośredniego połączenia lotniczego pomiędzy Pragą a Gdańskiem, połączeniem kolejowym do Łeby i Ustki a także ukończoną prowadzącą do Gdańska trasą A1. Pomorskie cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych sąsiadów a kampania promocyjna pozwoliła nam dotrzeć do znaczącej ilości turystów i przekazać im wyjątkowo atrakcyjną ofertę regionu.  

Czechy do dla Pomorskiego rynek perspektywiczny. Zarówno duże miasta ja i mniejsze miejscowości coraz częściej artykułują wzrost turystów z Czech. Celem kampanii było więc zaprezentowanie czeskim użytkownikom potencjału i piękna pomorskiego wybrzeża Bałtyku. Na stronie internetowej znalazło się wiele informacji o regionie i jego atrakcjach turystycznych wzbogaconych o piękne zdjęcia. Zaprezentowano hotele, restauracje i atrakcje z najpopularniejszych ośrodków turystycznych nad morzem: Gdańska, Sopotu, Gdyni, Władysławowa, Łeby, Ustki i Krynicy Morskiej. Do oferty każdego z partnerów dołączony był link do strony tak aby odwiedzający mogli zapoznać się bezpośrednio z jego ofertą. Dodatkowym atutem akcji „Pobytu Baltu” był konkurs skierowany do odwiedzających stronę. Pytanie konkursowe brzmiało „Dlaczego chcesz przyjechać do Pomorskiego?”. Podczas kampanii osiągnęliśmy ponad 8 000 000 wyświetleń i 55 000 wejść na stronę www.pobytubaltu.cz

Konkurs został rozstrzygnięty 30.06 a zwycięzcy otrzymali vouchery pobytowe do hoteli w Gdańsku i Ustce, vouchery do restauracji oraz teatru.

Dzięki zgromadzonej bazie mailowej atrakcyjność pomorskich obiektów będziemy mogli przekazać użytkownikom ponownie, przesyłając im newsletter z informacjami dotyczącymi Pomorskiego.

Akcja promocyjna „Pobytu Baltu” została przeprowadzona przy wsparciu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Instytutu Polskiego w Pradze.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna