Pod hasłem i hashtagiem #poloniaWow rozpoczęła się kampania promocyjna Polski na ryku włoskim zainaugurowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie.
Poprzez media społecznościowe oraz wykorzystanie influence marketingu włoscy internauci poznają uroki Polski jako ciekawej destynacji turystycznej, pełnej pięknej przyrody, zachwycających atrakcji, doskonałej zarówno dla poszukujących relaksu jak i aktywnego wypoczynku.
Współpracując z najbardziej rozpoznawalnymi włoskimi blogerami i influenecerami turystycznymi wygenerowany zostanie przekaz prezentujący największe atrakcje regionu. Kampania promowana jest wielokanałowo, poprzez zasięgi generowane przez influencerów, media społecznościowe, strony internetowe ZO POT i komunikaty prasowe.
Przez cały lipiec internauci poprzez stronę www.poloniawow.it głosowali na najciekawsze pomysły wycieczek i aktywności w regionie. W Pomorskim w segmencie Sport&Travel najpopularniejszą ideą okazały się nieoczywiste aktywności na plaży: przejażdżka konna nad Bałtykiem oraz joga o zachodzie słońca. Forma konkursu i wspólnego wyboru aktywności służyła zainteresowaniu użytkowników i włączeniu ich w aktywny udział w kampanii.
Wizytę studyjną w regionie realizować będą Marika i Diego z bloga Gate 309 www.gate309.com. Wizyta włoskich blogerów w Pomorskim trwać będzie od 8 do 10 września. Podczas swojego pobytu goście odwiedzą Choczewo, Łebę, Gdańsk oraz Sopot.
Wizyta studyjna w Pomorskim realizowana jest przez PROT w partnerstwie z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie.