Akcja promocyjna w Belgii
PROT zaangażował się w kampanię promocyjną Polskiej Organizacji Turystycznej w Belgii. Zgodnie ze strategią Polskiej Organizacji Turystycznej, priorytetowym produktem na rok 2013 dla Polskiej Organizacji [...]
Akcja promocyjna w Barcelonie
22 czerwca odbyła się akcja promująca połączenie lotnicze z Barcelony do Gdańska. Partnerzy akcji, PROT oraz WizzAir stworzyli stoisko promocyjne w jednym z najbardziej popularnych [...]
Pomorskie zaprasza Szwedów
Szwecja, to kolejny rynek, na którym PROT skoncentrował działania promocyjne. Od początku roku PROT korzysta z kanałów komunikacyjnych udostępnionych przez przewoźnika Stena Line, jak również [...]
KALININGRAD z widokiem na … POMORSKIE !!!
Ruszyła kolejna akcja promocyjna w Kaliningradzie. Tym razem realizowana z partnerami z Litwy i Niemiec w ramach projektu Enjoy South Balic! zachęcić ma Rosjan do [...]
Kolejna kampania z AirBelin
Ruszyła kolejna kampania promocyjna na rynku niemieckim. Akcja realizowana jest z przewoźnikiem AirBelin, a jej motywem przewodnim jest Gdynia i wydarzenie Open’er Heineken Festiwal. W [...]
Workshop skandynawsko-polski Incoming Poland.
W dniu 13 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich odbył się workshop branży skandynawskiej i polskiej. Na zaproszenie PROT , POIT Sztokholm i Stena Line [...]
Forum Regionalne Polska – Chiny – Gdańsk, Polska 22 kwietnia ...
Zapraszamy do udziału w Forum Regionalnym Polska – Chiny – spotkania władz i przedstawicieli regionów i miast Polski i Chin. Współpraca partnerska miast i regionów [...]
Złoto dla filmu promocyjnego „Move Your Imagination”
Film promocyjny „Move Your Imagination” Polskiej Organizacji Turystycznej otrzymał Złoty Medal na New York Festivals, w kategorii World’s TV&. Films. Międzynarodowa komisja oceniła prace z [...]
ITB Berlin 2013
W dniach 6 – 10 marca odbyły się wiodące i najbardziej prestiżowe targi turystyczne na świecie – ITB Berlin. Liczby mówią same za siebie – [...]
Rosjanin mówi dlaczego jeździ do Gdańska a nie Olsztyna.
PROT prężnie zaangażował się w promocję regionu na rynku kaliningradzkim. Nasze kampanie odbiły się szerokim echem nie tylko za granicą ale również w kraju. Okazuje [...]