PROT w ramach promocji na rynku krajowym i zagranicznym często współpracuje z liniami lotniczymi, szczególnie owocna jest współpraca z liniami które rozszerzają siatkę połączeń z gdańskiego portu lotniczego. Takimi liniami które wciąż poszukują nowych destynacji jest Eurolot.
Współpraca z tym przewoźnikiem w roku 2013 opierała się na dwóch akcjach promocyjnych, dotyczących połączeń krajowych: Lublin- Gdańsk i Kraków – Gdańsk.
Pierwszą akcję zorganizowaliśmy w Lublinie gdzie zachęcaliśmy mieszkańców lubelszczyzny do wakacyjnych odwiedzin na Pomorzu. Oczywiście pierwsze skojarzenie Pomorza dotyczy plaży, słońca i morza, a my postanowiliśmy w czasie akcji zaprezentować również atrakcje dla dzieci które można odwiedzić w czasie niepogody.
Promocja połączenia Kraków- Gdańsk była dla nas bardzo przyjemna, wraz z Eurolotem zaprosiliśmy na Pomorze dzieci z krakowskiego domu dziecka, które spędziły dwa dni na żeglowaniu, ekstremalnych rozrywkach w Kolibki Adventure Park , zwiedzaniu gdańskiego Hewelianum i PGE Areny.
W roku 2014 Eurolot postanowił rozszerzyć siatkę połączeń międzynarodowych. Chętnie podjęliśmy współpracę i włączyliśmy się w promocję Gdańska w Helsinkach i Brukseli.
We współpracy z Polskimi Ośrodkami Informacji Turystycznej i Eurolotem w marcu i na początku kwietnia organizujemy wizyty studyjne dla dziennikarzy z Finlandii i Belgii. Mamy nadzieję że bezpośrednie połączenia oraz artykuły które powstaną po wizycie wzmożą ruch turystyczny między Trójmiastem i województwem pomorskim a tymi krajami.