Miło nam poinformować, że rozstrzygnięto II edycję konkursu dla członków PROT na wsparcie działań promocyjnych. W konkursie wypłynęło 10 partnerskich wniosków, a komisja zdecydowała o przyznaniu nagród zgodnie z regulaminem. Tym samym dwie równorzędne nagrody w wysokości 10 000 zł otrzymały jednogłośnie Lokalna Organizacja Turystyczna Kociewie oraz Sopocka Organizacja Turystyczna.
Pierwszy nagrodzony projekt przedstawi ofertę Kociewia na blogu podróżniczym i w mediach społecznościowych. LOT Kociewie we współpracy z blogerami, których treści docierają do około 0,5 mln użytkowników miesięcznie, zaprezentuje ofertę aktywnego spędzenia czasu w regionie. Ponadto ciekawym elementem kampanii jest także przedstawienie możliwości caravaningu na Kociewiu w dedykowanym magazynie i powiązanych z nim mediach. Takie działanie pozwoli dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanej grupy turystów.
Drugi projekt polega na szeroko pojętej kampanii internetowej Miasta Sopot w miejscach docelowych ściśle powiązanych z turystyką np. aplikacjach podróżniczych, portalach typu booking.com, eholiday.com czy podroze.onet.pl. W kampanii tej zostaną także wykorzystane media społecznościowe. Publikowane w nich treści będą targetowane pod konkretne grupy docelowe.
Dwie równorzędne nagrody w wysokości 20 000 zł otrzymują:
Miasto Malbork na akcję promocyjną z blogerami podróżniczym połączoną z relacją filmową i zdjęciową oraz artkułami sponsorowanymi w serwisach internetowych największych miast Polski. W kampanii wykorzystane zostaną także regionalne portale internetowe, prasa oraz radio.
Lokalna Organizacja Turystyczna Krynica Morska z działaniem ukierunkowanym na potencjał turystyki rowerowej polegającym na intensywnej reklamie wizerunkowej w Internecie oraz promocji w social media. W kampanii wykorzystane zostaną zarówno Facebook i Instagram, jak i sieć reklamowa Google oraz portal Youtube.
Dziękujemy wszystkim za udział, a nagrodzonym serdecznie gratulujemy!