Z radością informujemy, że 25 maja rusza nowa kampania promująca Trójmiasto pod hasłem „Trzy miasta, jedna destynacja”, przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.
Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący 3 wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to jak spędzać tu czas przez cały rok.
Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania – co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej.
Osią kampanii jest strona internetowa, dostępna pod adresem www. trojmiasto.pomorskie.travel, a jej głównym elementem jest specjalny teledysk, do którego obejrzenia serdecznie zapraszamy: https://www.youtube.com/watch?v=1viW2CqZVLY
Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda
Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie – ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje.
Dodatkowo, w teledysku możecie Państwo zobaczyć migawki z powstawania specjalnego, trójmiejskiego muralu, który znajduje się w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295. Grafikę stworzył gdański artysta Piotr Jaworski, bardziej znany pod pseudonimem Tuse, autor rozlicznych malowideł ulicznych zdobiących całe Trójmiasto. Mural uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą przecież niepowtarzalne miejsce na mapie naszego kraju. I ten fakt chcemy bardzo naszą kampanią podkreślić.
Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcecie Państwo dzielić się dalej wynikiem naszej pracy i pokazać mieszkańcom całej Polski, jak dobrze można spędzić czas w Trójmieście. Co najmniej trzy razy lepiej, niż gdziekolwiek indziej:
https://www.facebook.com/pomorskie.travel/posts/5579225105452664
W tworzeniu kampanii wzięli udział:
Gdański Archipelag Kultury – Plama
Międzynarodowe Targi Gdańskie
Jakub i Dominika Waśniewscy Film Studio
FilmLot Grzegorz Marciniak
Miasto Gdynia
Agencja Follow The Steps
BART – Bałtycką Agencja Artystyczna
Titos i TUSE – Piotr Jaworski
PORT Gdynia
Gdynia Container Terminal S.A.
Baltic Container Terminal Gdynia
Magdalena Tiunajtis
Adam Szóstek
Stacja Sopot Restauracja
Bartosz Pieczyński
Aeroklub Gdański
Dream Ballon
Water Show Gdańsk
Zespół Lady Killer
Studio Nagrań Custom 34
Kandelabry Pub Gdynia
IronMan – firma Sport Evolution
Hipodrom Sopot
Malva Models
Krzysztof Salwarowski Photography
Muzeum Narodowe Gdańsk
Jacek Piotrowicz
Agnieszka Mazur
Pomorska Kolej Metropolitarna
Zdunek KMJ Gdańsk
Baltic Sail Gdańsk
Fundacja Gdańska
Arek Brzęczek
Beunos Dreams
Stary Warsztat – zakład bursztynniczy
Mateusz Włoch
Sebastian Kornath
Premium Jachting
SKM – Szybka Kolej Miejska
Piotr Spychała
Arkadiusz Tyda
Daria Suprun
Szkoła Tańca SlasaClub https://salsaclub.pl