Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • top prot 1200x450
    Głosuj na Gdańsk w konkursie na Najlepszy Jarmark Bożonarodzeniowy 2025!


Spotkanie partnerskie – nowy kierunek marki Pomorskie Prestige

image00026

Marka Pomorskie Prestige przechodzi ewolucje. O tej ważnej dla nas zmianie opowiedzieliśmy stałym i potencjalnym Partnerom naszego projektu. Spotkanie, które odbyło się w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto przyciągnęło niemal 100 reprezentantów branży turystycznej w regionie pomorskim.

Marka Pomorskie Prestige w tym roku obchodzi swoje 10-lecie. Przez ten czas zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów – krajowych i zagranicznych. Angażowaliśmy do naszych działań influencerów, zapraszaliśmy dziennikarzy i blogerów z całego świata, którzy pisali o nas w największych europejskich magazynach. O naszych projektach było głośno, a każdy z nich procentował zwiększeniem ruchu turystycznego w regionie pomorskim.

Pomorskie Prestige jest jak rozpędzony pociąg, który mógłby się wykoleić, gdybyśmy nie sprowadzili go na dobre tory. Korzystając z naszej wiedzy o nowych trendach w turystyce oraz ze wsparcia specjalistów od strategii i wizerunku – zmieniamy się. Ewoluujemy w stronę doświadczania regionu pomorskiego wszystkimi zmysłami. I będziemy do tego zachęcać zarówno turystów – polskich i zagranicznych, jak i lokalnych mieszkańców, pragnących poczuć więcej w regionie, który jest ich domem. Serdecznie zapraszamy na nową odsłonę strony https://www.pomorskie-prestige.eu, którą zmodernizowaliśmy, aby była jeszcze bardziej przyjazna odbiorcom.

„Poczuj więcej” to nowe hasło naszej marki, które zaprasza odbiorców do świata, gdzie każdy zmysł jest angażowany, aby odkryć więcej niż kiedykolwiek przedtem. To podróż po regionie, w której smak, wzrok, dotyk, węch i słuch współgrają, tworząc niezapomniane doświadczenia. Marka składa obietnicę głębokiego zanurzenia się w sensoryczny świat regionu, gdzie każde doświadczenie jest zaproszeniem do pełniejszego życia. Wszystko po to, aby odbiorca miał szansę przeżycia swojego pobytu w regionie na 101 proc.

Ważną częścią naszych działań są Partnerzy, którzy oferują wyjątkowe doświadczenia w regionie pomorskim, m.in. hotele, restauracje, spa & wellness, lokalni rzemieślnicy, firmy transportowe, miejsca rozrywki, projektanci oraz wytwórcy żywności. Naszym celem jest budować wokół marki społeczność, spragnioną wysokiej jakości doświadczeń w pomorskim i łączyć ją z Partnerami, którzy takie doświadczenia oferują.

Podczas spotkania, które otworzyła prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Marta Chełkowska, pracownicy PROT podsumowali ubiegłoroczne działania oraz opowiedzieli o zaplanowanych akcjach specjalnych na 2024 rok. Duża część prezentacji była poświęcona nowemu kierunkowi marki, o którym opowiedziała ekspertka w obszarze marketingu strategicznego, komunikacji i personal brandingu – Iwa Costa. Część prezentacji została poświęcona projektowi Pomorskie Tours. Nie zabrakło również części partnerskiej, gdzie opowiedzieliśmy o korzyściach oraz zobowiązaniach wynikających z wejścia do biznesowej społeczności Partnerów Pomorskie Prestige. Spotkanie zakończył dyrektor zarządzający Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – Łukasz Magrian.

Wydarzenie było jednocześnie pożegnaniem Izabeli Stubińskiej, która po 10 latach tworzenia i rozwijania marki Pomorskie Prestige obiera nowy kierunek zawodowy. Projekt zostaje jednak w dobrych rękach i będzie stale rozwijany, o czym będziemy komunikować zarówno online na stronie www.pomorskie-prestige.eu oraz naszych social mediach, jak i offline w analogowych projektach.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna