23 lipca 2024 roku w hotelu Arche Dwór Uphagena w Gdańsku odbyło się kolejne szkolenie dedykowane lokalnym producentom żywności. Szkolenie prowadziła Sara Milczak z Coconut Agency. Prowadzącej dziękujemy za cenną dawkę wiedzy. Warsztaty, będące częścią programu Bascil, przyciągnęły wielu beneficjentów zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy z zakresu social mediów.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli cenną wiedzę na temat:
- budowania wiarygodności marki
- tworzenia strategii marketingowej
- budowania relacji z klientami
- wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu
- narzędzi do tworzenia wartościowego contentu
- tworzenia efektywnych reklam w social mediach
Druga część warsztatów była poświęcona ćwiczeniom praktycznym, podczas których uczestnicy uczyli się tworzyć profesjonalne rolki na media społecznościowe. Dodatkową wartością szkolenia był audyt profili społecznościowych uczestników, przeprowadzony przez specjalistę.
Wierzymy, że zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do wzmacniania marek naszych lokalnych producentów oraz ich dalszego rozwoju.
Działanie zorganizowano w ramach projektu Bascil – Innovative Solutions for the Rural Food Production Sector to Diversify into Sustainable Culinary Tourism Services, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) z programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.