Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • Gwiazdka Michelin w Pomorskiem
    Pomorskie ma swoją gwiazdkę Michelin!


Szkolenie marketingowe dla partnerów Pomorskie Prestige Culinary

szkolenie Pomorskie Prestige Culinary główne2

Hasło „reklama dźwignią handlu” nie traci na aktualności. Zmieniają się jednak nośniki marketingowe.  O tym, jak promować się w Internecie, rozmawialiśmy z trójmiejskimi i pomorskimi restauratorami podczas szkolenia marketingowego, które odbyło się 15 marca w gościnnych progach Wozowni Artyleryjskiej w Hevelianum w Gdańsku.

Inspirujących przykładów z kraju i z zagranicy dostarczył Hubert Gonera, twórca szlaków i projektów kulinarnych z Landbrand, a wiedzą o narzędziach i taktykach podzieliła się Ania Amsolik oraz Agnieszka Czaja z trójmiejskiej agencji Social Spot.

Marketing w dzisiejszych czasach potrzebny jest każdej restauracji. Pandemia odcisnęła piętno na turystyce kulinarnej. Po dwóch latach zastoju, odpływu gości przed branżą duże wyzwanie w nowej rzeczywistości post-covid. Lokale szukają pomysłów i sposobów, by przyciągnąć klientów i przywrócić ruch w gastronomii.

Kim jest turysta kulinarny i jak do niego dotrzeć? Gdzie umieszczać reklamę restauracji? W jaki sposób pokazać ofertę i nowe menu? Czym przyciągnąć gości?  Jakich narzędzi używać w codziennej komunikacji i promocji? Na te pytania próbowaliśmy znaleźć odpowiedź razem z partnerami projektu Pomorskie Prestige Culiarny podczas spotkania szkoleniowego dedykowanego branży kulinarnej.

Szkolenie zorganizowane przez PROT było okazją do nawiązania relacji, wymiany poglądów i doświadczeń. Z udziałem Huberta Gonery przedstawiciele restauracji trawili kulinarne trendy, analizowali przykłady odważnych taktyk z Polski i ze świata, łapali inspiracje, jak podając posiłek serwować wspomnienia.

Ania Amsolik i Agnieszka Czaja wprowadziły uczestników szkolenia w świat social mediów, odkryły kilka tajników Facebooka i Instagrama. Pokazały jak tworzyć InstaStory, dlaczego warto korzystać z Rolek, z jakich serwisów, programów i aplikacji korzystać, by utrzymać się na fali trendów promocyjnych.

Mamy nadzieję, że nauka nie pójdzie w las!

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna