
Pandemia i idący za nią trend dążenia do kontaktu z naturą zainicjowały powstanie nowej zakładki NATURA na stronie www.pomorskie-prestige.eu. Do współpracy przy tworzeniu tekstów zaproszono znaną i cenioną blogerkę turystyczną Katarzynę Węgrzyn – autorkę bloga www.gdziewpolscenaweekend.pl.
Co miesiąc na stronie projektu pomorskie prestige w kategorii slowlife w zakładce natura pojawiać się będą jednodniowe i weekendowe propozycje spacerów w pomorskim. Spacery prezentować będą walory naturalne regionu a także warte odwiedzenia punkty na szlaku jak: restauracje, agroturystyki czy miejsca z lokalnym rękodziełem. Równolegle na blogu gdziewpolscenaweekend.pl (150 tys. użytkowników oraz 300 tys. odsłon) znaleźć będzie można szerszą relację z wizyty w danym subregionie. Promocję regionu wzmocni komunikacja w social mediach poprzez kanały fb i instagram gdziewpolscenaweekend ze społecznością ponad 63 tys. każde.

Blogo- i vlogosfera z roku na rok przybiera na sile i zyskuje mocną pozycję na rynku. Dlatego Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna kładzie duży nacisk na współpracę z blogosferą i wykorzystywanie tego narzędzia do promocji regionu pomorskiego. Bloger staje się dla czytelników autorytetem. To lider opinii, który wyznacza trendy w modzie, zaraża podróżowaniem czy inspiruje do eksperymentów w kuchni. Społeczność blogosfery jest społecznością lojalną i zaangażowaną, która komentuje, dzieli się treścią ze znajomymi i… ufa. Zaufanie jest najważniejszą wartością w tej relacji. Czołowi blogerzy mogą się pochwalić zasięgami sięgającymi kilkuset tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie. To bardzo dobry target dla kampanii marketingowej.