Pomorskie to region, obok którego nie można przejść obojętnie, a tym bardziej nie zaprezentować go na szklanym ekranie. Dlatego też w sezonie 2014 nie obyło się bez wizyt studyjnych ekip filmowych ze znaczących mediów telewizyjnych, które prezentowały uroki regionu pomorskiego w Finlandii, Francji, Szwecji i kraju kwitnącej wiśni, czyli Japonii.
Sezon rozpoczęła wizyta francuskiej telewizji France 2, programu „C’est au Programme” w dniach
01-06.05.2014. Program prezentowany jest przez znaną dziennikarkę Sophie Davant i podejmuje tematy turystyczne, w tym ukazuje miasta i regiony prezentujące szeroki wachlarz możliwości dla turystów. Statystyki potwierdzają, że audycje tą ogląda 80 000 widzów. Podczas wizyty na Pomorzu goście skupili się na Gdańsku, Sopocie i Malborku, gdzie zachwyceni motywem Solidarności odwiedzili Stocznie Gdańską oraz Europejskie Centrum Solidarności. Nie obyło się również bez prezentacji pięknej plaży w Sopocie i Muzeum Zamkowego w Malborku.
Lipiec minął pod znakiem dwóch wizyt studyjnych – telewizji ze Szwecji i Finlandii. Telewizja Meter Television doceniając potencjał regionu pomorskiego zdecydowała się nakręcić odcinki finałowe do szwedzkiego reality show „Mamma söker, który przyciąga kilkumilionową widownię. Tematem przewodnim programu jest poszukanie męża dla samotnej mamy. Podczas 6 – dniowego pobytu (05-10.07) ekipa telewizyjna ukazała walory regionu pomorskiego poprzez piękne plaże, lokalne potrawy oraz atrakcje turystyczne. Natomiast wizyta telewizji TV5 – SBS Discovery Finland to kolejna dawka golfa z atrakcjami turystycznymi Gdańska i Sopotu w tle. Wizyta w dniach 09-11.07 oparta była na prezentacji oferty golfowej w Sierra Golf Club i Sand Valley Golf Club, jednak oprócz ducha sportowego zaprezentowane zostało coś dla ciała, a mianowicie piękna sopocka plaża, kulinarne smaki Pomorza, design w postaci ciekawych galerii i „skarbu Gdańska – bursztynu”.
Japonia to kolejny kraj żywo zainteresowany ofertą regionu pomorskiego, co potwierdziła wizyta japońskiej stacji telewizyjnej BS Fuji. Stacja ta emituje popularny w Japonii cykl programów podróżniczych pt. „World Tour Perfect Map”, w którym przedstawiane są atrakcje turystyczne różnych państw. Telewizja BS Fuji jest oglądana w 38 mln. domostw na terenie całej Japonii. Wizyta w dniach 22-23.08 skupiona była szerokiej ofercie kulturalnej Gdańska, a mianowicie Muzeum Historycznego Miasta Gdańska i Narodowego Muzeum Morskiego obok, których filmowcy nie mogli przejść obojętnie. Wizytę dopełnił aspekt lokalnych kulinariów, bo przecież trzeba dodawać życiu smaku:-)